Nördigt

Jag tror att jag har blivit "hooked" på krokning...

Det är enkelt, går snabbt och mönstret blir så jämnt och fint. Däremot blir arbetet rätt hårt och rullar ihop sig, så jag vet inte riktigt vad jag ska använda tekniken till än. Det finns de som krokar mössor, vantar och liknande men jag undrar om de blir så bekväma...?

Hur som helst, det här är vad jag har nördat med de senaste dagarna... en krokad triforce.




Jag har gjort om mönstret själv så därför stämmer... typ ingenting vid en närmare granskning... men det kanske räknas som stöld av logotyp annars, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

En väska borde funka fint att kroka. =)

2009-11-03 @ 09:26:51
URL: http://trasigleksak.blogspot.com
Postat av: Syster S

GRRR!! Fan vad du ska vara duktig då!! :)

Krokning går inte alls fort! Och hur kan du redan hålla på och göra mönster..? Åh, avundsjuk på dig min lilla syster... Avundsjuk och STOLT!!

2009-11-03 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0